Általános Üzleti Feltételek

1. Bevezető rendelkezések

  1. 1.1. Chiston Kft, székhelye: Szigetszentmiklós, Bajcsy Zsilinszky u.22  bejegyezve a Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróságán. Adószáma Magyarországon: 10703845-2-13, Unios adószám: HU10703845 . Elektronikus levelezési címe: info@avantgardfashion.hu (a továbbiakban „Eladó“) jelen Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban „Általános Szerződési Feltételek”) (a továbbiakban „Polgári Törvénykönyv”) vonatkozó rendelkezéseivel összhangban az Eladó és a természetes személy (a továbbiakban „Vásárló”) között az Eladó webáruházának igénybe vételével megkötésre került adásvételi szerződéssel (a továbbiakban „adásvételi szerződés”) kapcsolatosan, vagy annak alapján létrejött jogokat és kötelezettségeket szabályozza. Az Eladó a webáruházat az avantgardfashion.hu weboldal (a továbbiakban „honlap”) webes felületén üzemelteti (a továbbiakban: „webes felület”).
  2. 1.2. Az Általános Szerződési Feltételek nem vonatkoznak mindazon esetekre, amikor az Eladótól árut vásárolni kívánó személy jogi személy, vagy az árurendelést szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége keretén belül végzi.
  3. 1.3. Az Általános Szerződési Feltételektől eltérő feltételek az adásvételi szerződésben határozhatók meg. Az adásvételi szerződésben meghatározott eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel szemben.
  4. 1.4. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés és az Általános Szerződési Feltételek nyelve a magyar nyelv. Az adásvételi szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség.

2. Felhasználói fiók

  1. 2.1. A Vásárló a weboldalon végrehajtott regisztrációt követően beléphet saját felhasználói felületére (a továbbiakban „felhasználói fiók”). A felhasználói fiókba történő regisztrációval a Vásárló elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket. A Vásárló a felhasználói fiókjából rendelhet árut. A Vásárló regisztráció nélkül is rendelhet árut, közvetlenül a webáruház webes felületéről: www.avantgardfashion.hu
  2. 2.2. A weboldalon végzett regisztráció, valamint az árurendelés során a Vásárló köteles helyes és valós adatokat feltüntetni. A felhasználói fiók adatait a Vásárló köteles azok bármilyen módosítása esetén frissíteni. A Vásárló által a felhasználói fiókban, valamint az árurendelés során feltüntetett adatokat az Eladó helyeseknek tekinti.
  3. 2.3. A felhasználói fiókhoz való biztonságos hozzáférést felhasználói név és jelszó biztosítja. A Vásárló köteles a felhasználói fiókjához való hozzáféréshez szükséges adatokat titokban tartani. A felhasználói fiókba történő bejelentkezésével a Vásárló elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket.
  4. 2.4. A Vásárló nem teheti lehetővé, hogy a felhasználói fiókját harmadik személyek használják.
  5. 2.5. Az Eladó törölheti a felhasználói fiókot, különösen abban az esetben, ha a Vásárló megsérti az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeit (beleértve az Általános Szerződési Feltételeket).
  6. 2.6. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók – különös tekintettel az Eladó, illetve harmadik személyek hardver és szoftver eszközeinek karbantartási igényére – nem feltétlenül biztosít korlátlan hozzáférést.

3. Az adásvételi szerződés megkötése

  1. 3.1. A webes felületre kihelyezett áru mindennemű bemutatása kizárólag tájékoztató jellegű, és az Eladó nem köteles a szóban forgó áru vonatkozásában adásvételi szerződést kötni, az áru reklámban, katalógusban vagy bemutató felületen történő elhelyezése nem tekinthető adásvételi szerződés megkötésére tett ajánlatnak (azaz nem kerül sor a Polgári Törvénykönyv 1732. § (2) bekezdésének alkalmazására).
  2. 3.2. A webes felület az árura vonatkozó információkkal szolgál, beleértve az egyes árucikkek vételárát is. Az árucikkek vételárai áfával és minden kapcsolódó díjjal együtt értendőek. Az árucikkek vételárai a webes felületen történő feltüntetésük teljes időtartama alatt érvényesek, kivéve a készletek kifogyásának esetét. Jelen rendelkezés nem korlátozza az Eladót abban, hogy egyénileg megállapított feltételek mellett kösse meg az egyes adásvételi szerződéseket.
  3. 3.3. A webes felület az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos információkat is tartalmaz. A webes felületen az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos információk kizárólag abban az esetben érvényesek, ha az áru a Magyarország területén belül kerül leszállításra.
  4. 3.4. Az áru megrendeléséhez a Vásárló kitölti a webáruház webes felületén található megrendelőlapot. A megrendelőlap különösen a következő információkat tartalmazza:
    1. 3.4.1. a megrendelt árucikk neve, mennyisége, színe és mérete (a megrendelni kívánt árut a Vásárló „behelyezi” a webáruház webes felületén található bevásárlókosárba),
    2. 3.4.2. a megrendelt áru leszállítására és a fizetési módjára vonatkozó információk,
    3. 3.4.3. az áru leszállításának költségvonzatával kapcsolatos információk (a továbbiakban együttesen „megrendelés”).
  5. 3.5. A megrendelés Eladónak történő továbbítása előtt a Vásárlónak lehetősége nyílik az általa megadott adatok ellenőrzésére, éspedig figyelembe véve a Vásárló által a megrendelés során hibásan bevitt adatok ellenőrzésének és javításának lehetőségét is. A Vásárló a „megrendelés befejezése” gombra kattintva továbbítja megrendelését az Eladónak, és ezzel egyidejűleg megerősíti, hogy elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A megrendelésben feltüntetett információkat az Eladó helyes adatokként kezeli.
  6. 3.6. A megrendelés jellegétől (árumennyiség, vételár összege) függően az Eladó jogosult a Vásárlótól a megrendelése további pontosítását kérni (például írásban vagy telefonon).
  7. 3.7. A megrendelés kézhez vételét, illetve pontosítását követően az Eladó haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót annak felhasználói fiókjában vagy megrendelésében feltüntetett elektronikus címén (a továbbiakban „a Vásárló elektronikus címe”). Az Eladó és a Vásárló között az adásvételi szerződés a megrendelés kézhez vételéről szóló eladói visszaigazolás Vásárlónak történő továbbításával jön létre.
  8. 3.8. A Vásárló egyetért azzal, hogy az adásvételi szerződés távközlési eszközök alkalmazásával kerül megkötésre. A Vásárló adásvételi szerződés megkötéséhez igénybe vett távközlési eszközök használatával kapcsolatosan felmerülő költségei (Internet-kapcsolat, telefonhívások) a Vásárlót terhelik azzal hogy, mindezen költségek mértéke nem tér el az alapdíjak mértékétől.

4. Árak és fizetési feltételek

  1. 4.1. Az áru vételárának és esetleg az áru adásvételi szerződés szerinti szállítási díjának rendezéséhez a Vásárló a következő fizetési módok közül választhat:
    • készpénzfizetés a megrendelésben szereplő címre történő, utánvétes szállítás esetén;
    • készpénz nélkül, banki átutalással;
    • készpénz nélkül, fizetési rendszer igénybe vételével;
    • készpénz nélkül, bankkártyával Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013..
  2. 4.2. A vételárral együtt a Vásárló köteles az Eladónak kifizetni a szerződés szerinti csomagolási és szállítási díjat is. Ettől eltérő kikötés hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételek keretén belül a vételárba egyúttal a szállítási díj is beleértendő.
  3. 4.3. Az Eladó nem kér a Vásárlótól sem előleget, sem más, hasonló jellegű fizetést. Mindez nem érinti az Általános Szerződési Feltételek a vételár előre történő kifizetését szabályozó 4.6. cikkének rendelkezéseit.
  4. 4.4. Készpénzben vagy utánvéttel történő fizetés esetén a vételár az áru átvételekor fizetendő. Készpénz nélküli fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számított 5 munkanapon belül fizetendő, ellenkező esetben a szerződés megkötésének időpontjára visszamenő hatállyal megszűnik.
  5. 4.5. Készpénz nélküli fizetés esetén a Vásárló köteles az áru vételárát a fizetés egyedi azonosítójának feltüntetésével rendezni, és a Vásárló kötelezettségvállalása a szóban forgó összeg eladói számlán történő jóváírásával kerül teljesítésre.
  6. 4.6. Az adásvételi szerződés alapján végzett fizetésekkel kapcsolatosan az Eladó köteles a Vásárlónak jogszabály szerinti bizonylatot (számlát, készpénzfizetési számlát, nyugtát) átadni. A jogszabály szerinti bizonylatot (számlát, készpénzfizetési számlát, nyugtát) az Eladó az áru vételárának rendezését követően állítja ki a Vásárló részére, majd megküldi a Vásárló elektronikus címére.
  7. 4.7. Az Eladó által a Vásárló számára esetlegesen biztosított árengedmények nem vonhatóak össze.
  8. 4.8. A weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.

5. Elállás a szerződéstől – az áru visszaadása

  1. 5.1. A Vásárló tudomásul veszi, hogy egyebek mellett nem állhat el az olyan áru szállítására vonatkozó adásvételi szerződéstől, amely a Vásárló kívánságának megfelelően vagy számára átalakításra került, továbbá a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, valamint az olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. Valamint olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Valamint lezárt csomagolású hang- illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvételétől, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta (továbbá a Korm.rendelet, és különösen annak 29. §-ában meghatározott egyéb esetekben).
  2. 5.2. Abban az esetben, ha nem az 5.1. cikkben meghatározott, vagy más olyan esetről van szó, amikor a szerződéstől nem lehet elállni, a vásárló a Korm.rendelet 20.. § (1) bek. értelmében jogosult indokolás nélkül is elállni az adásvételi szerződéstől, éspedig az Eladó által meghatározott és az árunak az Eladó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított harminc (30) napon belül. Abban az esetben, ha az adásvételi szerződés tárgyát több áru képezi és ha az egyes áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az előző mondatban körülírt határidő az utoljára szolgáltatott terméknek az Eladó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számítandó. Több tételből vagy darabból álló áru esetén az előbbi határidő az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az Eladó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számítandó. A szerződéstől való elállást az Eladónak az előzőekben említett határidőn belül kell elküldeni. A szerződéstől való elálláshoz a Vásárló igénybe veheti az Eladó által biztosított, és a jelen Általános Szerződési Feltételek szerves részét képező nyilatkozat-minta formanyomtatványt, ám ez nem kötelező. A Vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján is gyakorolhatja. Az adásvételi szerződéstől való elállását a Vásárló az Eladó székhelyére, vagy az info@avantgardfashion.hu elektronikus postacímre küldheti meg.
  3. 5.3. Amennyiben a Vásárló az Általános Szerződési Feltételek 5.2. cikke szerint áll el az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződés a megkötésének napjára visszamenő hatállyal megszűnik… A Vásárló az árut legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított, és az Eladó által meghatározott harminc (30) napon belül köteles visszajuttatni az Eladónak. Elegendő az árut az előző mondat szerint elküldeni. Ha a Vásárló eláll az adásvételi szerződéstől, az áru Eladónak történő visszajuttatásával kapcsolatos minden közvetlen költség őt terheli, éspedig abban az esetben is, ha az áru a jellegéből kifolyólag nem juttatható vissza szabványos postai úton – ilyen esetben az áru visszajuttatásával kapcsolatos közvetlen költségek legfeljebb a feltételezett xy Ft mértékben terhelik.
  4. 5.4. Amennyiben a Vásárló az Általános Szerződési Feltételek 5.2. cikke szerint áll el az adásvételi szerződéstől, az Eladó legkésőbb tizennégy (14) napon belül visszafizeti a Vásárlónak az általa kifizetett vételárat, éspedig a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon. Amennyiben a Vásárló ezzel egyetért, és nem merülnek fel további kapcsolódó költségei, az Eladó jogosult már az áru visszaadásakor visszaadni a Vásárlónak az általa kifizetett összeget. Ha a Vásárló eláll az adásvételi szerződéstől, az Eladó nem köteles a számára mindaddig visszafizetni az áru ellenértékét, amíg azt a Vásárló vissza nem szolgáltatja, vagy kétséget kizáróan nem igazolja, hogy azt az Eladó számára elküldte.
  5. 5.5. Abban az esetben, ha a Vásárló az Eladó által kínált legolcsóbb módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó az adásvételi szerződésben (a személyes átvétel kivételével) a legolcsóbbként kínált szállítási módnak megfelelő összegű szállítási költséget téríti meg a Vásárlónak..
  6. 5.6. A Vásárló kizárólag abban az esetben felel az áru értékcsökkenéséért, ha azt nem az áru jellegének, tulajdonságainak, és működésének megállapításához elengedhetetlenül szükséges módon használta. Az árun keletkezett kár mértékét az Eladó jogosult egyoldalúan beszámítani a Vásárló pénz-visszafizetési igényébe.
  7. 5.7. Az adásvételi szerződés létrejöttét követő olyan esetekben, amikor a megrendelt áru leszállítása nem lehetséges (például az áru sérült, nincs készleten stb.), az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől. Ilyen esetekben az Eladó felesleges késedelem nélkül köteles visszafizetni a Vásárlónak a vételárat, mégpedig banki átutalás útján, a Vásárló által megadott bankszámlára.
  8. 5.8. Abban az esetben, ha az áruval együtt a Vásárló ajándékot is kap, az Eladó és a Vásárló közötti ajándékozási szerződés azzal a felbontására vonatkozó záradékkal kerül megkötésre, hogy az adásvételi szerződéstől való elállás esetén az ilyen ajándékra vonatkozó ajándékozási szerződés is megszűnik , és a Vásárló köteles az áruval együtt a kapott ajándékot is visszatéríteni.

6. Az áru szállítása és átadása

  1. 6.1. Abban az esetben, ha a szállítási mód a Vásárló egyedi kérelme alapján került kiválasztásra, a Vásárló viseli az e szállítási móddal kapcsolatos kockázatokat, valamint az esetleges kiegészítő költségeket.
  2. 6.2. Ha az Eladó köteles az árut az adásvételi szerződés értelmében a Vásárló által a megrendelésben megszabott helyszínre leszállítani, a Vásárló köteles a leszállított árut átvenni.
  3. 6.3. Abban az esetben, ha a Vásárló oldalán felmerült okokból kifolyólag az áru kézbesítésével ismételten kell próbálkozni és/vagy a megrendelésben feltüntetettektől eltérő módon kell azt lebonyolítani, a Vásárló köteles kifizetni az ezzel kapcsolatos költségeket.
  4. 6.4. Az áru fuvarozótól történő átvételekor a Vásárló köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülést köteles késedelem nélkül a fuvarozónak írásban jelezni. Abban az esetben, ha a csomagolás sérülése alapján szándékos rongálás feltételezhető, a Vásárló nem köteles átvenni a fuvarozótól a küldeményt.
  5. 6.5. A felek áruszállítással kapcsolatos egyéb jogait és kötelezettségeit az Eladó esetleges különleges szállítási feltételei is szabályozhatják.

7. Hibás teljesítéssel kapcsolatos jogok

  1. 7.1. A szerződő felek hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait és kötelezettségeit a vonatkozó általánosan kötelező érvényű jogszabályok szabályozzák (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925. §, 2099-2117. §, valamint 2161-2174. §-ainak rendelkezései)
  2. 7.2. Az Eladó felel a Vásárló felé azért, hogy átvételekor az áru hibátlan. Különösen felel az Eladó a Vásárló felé azért, hogy az áru a Vásárló általi átvétel pillanatában:
    1. 7.2.1. a felek által kötött megállapodás szerinti, illetve amennyiben a felek nem kötöttek ilyen megállapodást, akkor a Vásárló vagy a gyártó által leírt tulajdonságokkal, vagy a Vásárló által az áru jellegére és a hozzá kapcsolódó reklámra való tekintettel joggal elvárt tulajdonságokkal rendelkezik,
    2. 7.2.2. az áru alkalmas az Eladó által feltüntetett, vagy az áru jellegéből általános jelleggel következő használatra;
    3. 7.2.3. az áru minősége vagy kivitele megfelel a szerződés szerinti mintának vagy előképnek, amennyiben a minőség vagy kivitel meghatározására a szerződéses értelmében minta vagy előkép alapján került sor,
    4. 7.2.4. az áru megfelelő mennyiségű, színű és méretű, továbbá
    5. 7.2.5. az áru megfelel a vonatkozó jogszabályoknak.
  3. 7.3. Az Általános Szerződési Feltételek 7.2. cikkében feltüntetett rendelkezések nem alkalmazhatók hiba miatt olcsóbban forgalmazott áruk esetén az adott hibára, használt áru esetén a standard használat okozta kopásra vagy a használat, illetve kopás mértékének megfelelő azon hibára, amelyekkel az áru a Vásárló általi átvételkor rendelkezett, vagy amennyiben az az áru jellegéből következik.
  4. 7.4. Abban az esetben, ha a hiba az átvételétől számított hat hónapon belül jelentkezik, úgy tekintendő, hogy az áru már az átvételkor hibás volt. A Vásárló jogosult a fogyasztási cikkeken az átvételüktől számított huszonnégy hónapon belül jelentkező hibák reklamálására
  5. 7.5. Abban az esetben, ha fogyasztó szokásos tartózkodási helye Magyarországon van, akkor a Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén a mellékelt mintatájékoztató szerinti kellékszavatossági és termékszavatossági jogokat gyakorolhatja.
  6. 7.6. A hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait a Vásárló az Eladó Christon Kft 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy Zsilinszky u. 22 címen érvényesítheti. A panasz érvényesítése pillanatának az a pillanat tekintendő, amikor az Eladó kézhez kapja a panaszolt árut (az áru átvételének napja). A hibás áruval kapcsolatos panasz bejelentéséhez a Vásárló az Eladó jelen Általános Szerződési Feltételek mellékletét képező minta űrlapját is igénybe veheti.
  7. 7.7. Az Eladó felelősségével kapcsolatosan a felek további jogait és kötelezettségeit az Eladó Panaszkezelési Szabályzata szabályozza.

8. A Szerződő felek további jogai és kötelességei

  1. 8.1. A Vásárló a teljes vételár kifizetésével szerzi meg az áru tulajdonjogát.
  2. 8.2. Az Eladót semmilyen magatartási kódex nem kötelezi a Vásárló felé.
  3. 8.3. A fogyasztók peren kívüli panaszait az Eladó az info@avantgardfashion.hu elektronikus címen keresztül intézi. A Vásárló panaszának ügyintézésével kapcsolatos tájékoztatást az Eladó megküldi a Vásárló elektronikus címére. A Vásárló panaszát az Eladó a lehető legrövidebb időn belül elbírálja. A Vásárló, akinek szokásos tartózkodási helye Magyarországon van, jogosult panasszal fordulni az illetékes magyar békéltető testülethez. Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes, azaz a Budapesti Békéltető Testület, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III.em.310., levelezési címe: 1253 Budapest, Pf. 10., E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu, fax: 06 (1) 488 2186, Telefon: 06 (1) 488 2131. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
  4. 8.4. Az Eladó vállalkozói engedély alapján jogosult az áru forgalmazására. A vállalkozói tevékenység ellenőrzését a helyileg illetékes vállalkozói hivatal végzi. A személyes adatok védelme feletti felügyeleti jogot a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság gyakorolja.

9. A személyes adatok védelme

  1. 9.1. A természetes személyként eljáró Vásárló személyes adatainak védelmét, a Vásárló –akinek szokásos tartózkodási helye Magyarországon van- személyes adatainak védelme folytán szükséges, az Elektr.tv. 13/A.§, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló magyar 2011. évi CXII. törvény kötelező érvényű rendelkezései megfelelően alkalmazandóak.
  2. 9.2. A Vásárló az adásvételi szerződés megkötésével beleegyezését adja a személyes adatai: vezeték- és utónév, lakcím, e-mail cím, telefonszám, esetleg olyan további kiegészítő információk kezeléséhez mint a szállítási cím, ajtószám, emelet, születési dátum, nem (a továbbiakban együttesen „személyes adatok”). A Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó személyes adatait, éspedig az adásvételi szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából és azokhoz szükséges ideig kezelje. Az Eladó az adásvételi szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti a Vásárló személyes adatait, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat. Az Eladó az előbbieken túlmenően a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. Az Eladónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell 6 üzemeltetnie az általa nyújtott szolgáltatás során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az Eker.tv-ben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.
  3. 9.3. Amennyiben a Vásárló nem választ más lehetőséget, egyetért a személyes adatok Eladó általi kezelésével egyes tájékoztató anyagok és üzleti információk részére történő megküldése céljából is. Az ilyen célból kezelt adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy a Vásárló így rendelkezik. A személyes adatok kezelésével kapcsolatos egyetértés a jelen cikk teljes terjedelmében nem olyan előfeltétel, amely nélkül az adásvételi szerződés megkötésére nem kerülhetne sor
  4. 9.4. A Vásárló tudomásul veszi, hogy köteles a személyes adatait (regisztrációnál, a felhasználói fiókban, webes felületen leadott megrendelés esetén) helyesen és valósan megadni, továbbá köteles felesleges késedelem nélkül azok változásairól tájékoztatni az Eladót.
  5. 9.5. A személyes adatok feldolgozásával az Eladó harmadik személyt („feldolgozó”) is megbízhat. Az árut szállító személyek kivételével az Eladó a Vásárló előzetes hozzájárulása nélkül nem adja át annak személyes adatait semmilyen harmadik személyeknek.
  6. 9.6. A személyes adatok feldolgozása határozatlan ideig lehetséges. A személyes adatok elektronikus formában automatikus módon vagy nyomtatott formában nem automatikus módon lesznek feldolgozva.

 

  1. 9.7. A Vásárló igazolja, hogy a megadott személyes adatok pontosak, valamint hogy tájékoztatást kapott arról a tényről, hogy az átadásuk önkéntes.
  2. 9.8. Abban az esetben, ha a Vásárló úgy véli, hogy az Eladó vagy a feldolgozó (9.5. cikk) a Vásárló személyes adatait a személyes adatok és a magánélet védelmének, vagy a törvénynek ellentmondó módon kezeli – különösen, ha a személyes adatok a feldolgozásuk célját figyelembe véve pontatlanok – a következő lépések megtételére jogosult:
    1. 9.8.1.magyarázatot kérhet az Eladótól vagy a feldolgozótól,
    2. 9.8.2.a kialakult állapot megszüntetését kérheti az Eladótól vagy a feldolgozótól.
  3. 9.9. Abban az esetben, ha a Vásárló tájékoztatást kér a személyes adatai kezeléséről, az Eladó köteles ezt az információt átadni a részére. Az Eladónak jogában áll az előző mondatban említett információk nyújtásához szükséges megfelelő, és a tájékoztatásnyújtás valós költségeit meg nem haladó díjat felszámítani.
  1. A személyes adatok védelme

10.1. Azon vásárló, amely természetes személy, személyes adatainak védelmére az Európai Parlament és az EU Tanács (EU) 2016/679 2016 május 27.-i természetes személyekre vonatkozó személyes adatok feldolgozásáról valamint az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló rendelete szerint és a 95/46 / EC irányelv hatályon kívül helyezése alapján kerül sor (általános személyi adatvédelmi rendelet GDPR).

10.2. A vásárló tudomásul veszi, hogy az eladó a vásárlóval megkötött vásárlási szerződés miatt (is)(esetleg a szeződés megkötéséről/változtatásáról szóló tárgyalások miatt) vagy a felhasználói fiók fenttartása céljából a vevővel kötött megegyezés alapján, a vevő következő adatait fogja feldolgozni: név és vezetéknév, cím, azonosító szám, adó azonosító szám, e-mail cím, telefonszám, esetleg más további információk például kézbesítési cím, lakás száma, emelet. A megadott személyes adatokat az eladó fogja feldolgozni mint a rendszergazda és az árut kiszállító személyek mint a feldolgozók. A személyes adatok főleg a következő módon lesznek feldolgozva – felhalmozás, tárolás az adathordozókon, javítás vagy módosítás, keresés, tárolás, osztályozás vagy kombinálás, blokkolás és likvidálás. Ezeket a személyes adatokat a vásárlási szerződés időtartama alatt és a teljesítés után az elévülési idő lejártáig (azaz általában a vásárlási szerződés megkötésétől számított három évig), esetleg a vevő felhasználói fiókjának időtartamáig (vagyis amíg a vevő nem törli a fiókját) lesz lehetséges feldolgozni.

10.3. Az adatvédelmi irányelvek itt találhatók:

10.4. A vásárló tudomásul veszi, hogy köteles helyes és igaz személyes adatokat feltüntetni (a regisztrációnál, a felhasználói fiókban, a webes áruház webes felületéről leadott rendelésnél) és a változásról haladéktalanul tájekoztatni az eladót.

10.5. A vásárló személyes adatainak feldolgozásával az eladó megbízhat egy harmadik személyt – a feldolgozót. Az áru szállítását végző személyeken kívül az eladó a vevő előzetes hozzájarulása nélkül nem adhatja át a vevő személyes adatait harmadik félnek.

10.6. A személyes adatok elektronikus formában automatizált módon vagy nyomtatott formában nem automatizált módon lesznek feldolgozva.

10.7. A vásárló megerősíti hogy a megadott személyes adatok pontosak és hogy Önként adta meg a személyes adatait.

10.8. A vásárló a rendelés közben továbbá beleegyezhet a személyes adatok feldolgozásával, különösen az értékesítési idézetek és az eladó egyéb marketingeseményei értékesítéseivel kapcsolatban. A beleegyezés a következő személyes adatokra fog vonatkozni: név és vezetéknév, e-mail, telefonszám. Ezeket a személyes adatokat a marketing célokra addig lehet feldolgozni, amíg a vevő vissza nem vonja a beleegyezését, de legfeljebb öt évig, ha a beleegyezés nem lesz időközben megújítva. A személyes adatok főleg az következő módon lesznek feldolgozva – felhalmozás, keresés, felhasználás, átadás (ha a vevő beleegyezik), tárolás, osztályozás, vagy kombinálás, blokkolás és likvidálás. A személyes adatoknak a marketing célú feldolgozásához való hozzájárulás nem olyan feltétel, amely önmagában lehetetlenné teszi a vételi szerződés megkötését.

10.9. Az eladó figyelmezteti a vásárlót, hogy a vásárló személyes adatai be lehetnek jegyezve a regiszterbe amely a fogyasztóvédelemről szóló § 20z törvény, 634/1992 sz. Sb.,alapján lett alapítva (a továbbiakban a „fogyasztóvédelmi törvény“)

  1. Üzleti ajánlatok küldése és a cookie-k tárolása

11.1. A vásárló tudomásul veszi, hogy az eladó a vásárló e-mail címére küldhet információkat az áruról, a szolgáltatásairól vagy az üzeméről üzleti ajánlatok formájában. Az üzleti ajánlatok küldését a vásárló bármikor leállíthatja a felhasználói fiókjában vagy az egyes üzleti ajánlatok végén található linken keresztül.

11.2. A vásárló tudomásul veszi, hogy az eladó a webes oldalain cookie-kat használ. A cookiek feldolgozása és felhasználása külön irányelvek szabályozzák.

12. Záró rendelkezések

  1. 12.1. Felek a szerződéses kötelezettségekre alkalmazandó jogról szóló, az Európai Parlament és a Tanács 593/2008/EK rendelete (Róma I.) 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és a (2) bekezdése alapján az adásvételi szerződésre abban az esetben a magyar jogot tekintik alkalmazandónak. A felek jogválasztása azonban nem foszthatja meg a Vásárlót az általánosan kötelező érvényű magyar jogszabályi – 7 különösen, de nem kizárólagosan a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a jelen Általános Szerződési Feltételekben: „Korm.rendelet”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a jelen Általános Szerződési Feltételekben „Eker.tv.”) – rendelkezésekből eredő jogai érvényesítésétől..
  2. 12.2. Ha az Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezése érvénytelennek vagy hatálytalannak minősülne, vagy azzá válna, a helyére olyan rendelkezés lép, amelynek értelmezése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéséhez. Valamely rendelkezés érvénytelensége vagy hatálytalansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
  3. 12.3. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit az Eladó módosíthatja vagy kiegészítheti, különösen a fizetési és szállítási feltételek vonatkozásában. A jelen Általános Szerződési Feltételek módosítása esetén az Eladó e változásról a Vásárló által használt elektronikus címre küldött írásos tájékoztatás formájában tájékoztatja a Vásárlót, és az az Általános Szerződési Feltételek új szövegezésének átvételétől számított 30 napon belül köteles megszüntetni felhasználói fiókját, ellenkező esetben úgy tekinthető, hogy az Általános Szerződési Feltételek új szövegezését elfogadta. Jelen rendelkezés nem érinti a feleknek az Általános Szerződési Feltételek korábbi szövegezése idején létrejött jogait és kötelezettségeit.
  4. 12.4. Az Általános Szerződési Feltételeket is tartalmazó adásvételi szerződést az Eladó elektronikusan rögzíti és az utóbb nem hozzáférhető, továbbá az adásvételi szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
  5. 12.5. Az Általános Szerződési Feltételek mellékletét képezi az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatminta, valamint a panasz bejelentési űrlap.
  6. 12.6. Az Eladó kapcsolattartási adatai: levelezési cím Christon Kft/Avantgard Fashion 2310, Szigetszentmiklós, Bajcsy Zs.u.22; e-mail: info@avantgardfashion.hu;
    telefon: +36202247058 (hétköznapokon 08-17h-ig)